Hoppas på Tiki!

God Morgon!

Har nu sovit 12 timmar vilket är väldigt ovanligt för mig!
Brukar alltid vara den som är upp tidigt!
Men jag tror att min feber gjorde sitt!

Gårdagens kväll bestod av Glass och Mad Men.

Är ganska taggad att åka in till stan och shoppa lite, skulle behöva nya strumpbyxor till min nya Blåa Whyred klänning!
Stocknings kan vara lite vågad till denna klänning då den är rätt kort!
Såg att Twilfit har en stumpbyxa med söm, vilket kan nog vara coolt!

Hoppas på Tiki Room ikväll, hoppas på att mitt sällskap mår bättre till ikväll!
Hörde att de haft någon vattenskada, men det ska nog vara fixat :/

Kommentarer
Postat av: betty lou

varsågod! säg gärna till om du har nåt liknande som är enkelt & går fort att göra. pasat & halloumi kan man nästan alltid göra när man inte kommer på nåt annat. ah, jag glömmer bort att kika i min bok hela tiden. ska försöka komma ihåg att ta med den till pajala nu när jag åker, min lillasyster vill nog kika tror jag



H&M har också strumpbyxor med söm, 49 kr har jag för mig. köpte några par innan jul, borde finnas kvar. köpte på h&m på hamngatan, där mitt emot gallerian. enda stället jag hittat dom på.

2009-03-28 @ 14:17:44
URL: http://bettylougotanew.blogspot.com
Postat av: Jennilie

Sv: ja verkligen! =)

Nej det har jag inte provat men det lät gudomligt gott må jag säga!

2009-03-29 @ 17:39:32
URL: http://pysslamedjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0