Chansen att få Spendera £500 hos Agent P.

God Morgon!

Första natten avklarad, sista timmarna var annars riktigt segt!
Fick lov att slumra till lite...hmm hur ska jag klara detta?!
Blir lite smått nervös när jag vet att jag ska jobba så här hela sommaren!
Men jag ska inte jaga upp mig i onödan, detta kommer lösa sig!
Det gäller bara att kunna sova så här mitt på dagen!
Var på Sats Stureplan och köpte mig ett gymkort, känner att det är dags att komma igång med träningen igen!
Så nu innan  jobbet har jag ställt in mig på att gymma lite!

Ska nu lägga mig på soffan och slö titta lite på Don Draper ( mad men ) och ladda inför en ny jobbnatt!



För er som vill få chansen att  spendera £500 på Agent Provocateur kan titta in här...
Jag kommer självklart vara med, är du pepp?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0