MedicinTeknisk Apparatur & Chockladfabriken med Hanna

God kväll!

MedicinTeknisk Apparatur är det jag har spenderat mina timmar på jobbet med.
Har aldrig i hela mitt 22 åriga liv inset hur mycket olika apparater det finns inom sjukvården. Efter ett par timmars lyssnande och praktisk övning kände jag mig helt tung i huvudet men med  två koppar kaffe med kardemumma i blev jag genast mycket piggare!

Har en till sådan dag nästa vecka då blir det genomgång av Blodgas maskinen, Tryckkammaren och kopplin av syrgas...
Nu  ska jag inte tråka ut er med massa ointressant snack...

Efter jobbet tog jag en liten tur förbi Gallerian och in på H&M, såg en Liten vit skinnpaj som satt gjutet!
Men fall för en beige Trenchcoat med mycket vidd!
Tänk att det bara är en vecka kvar till lönen :)

Träffade en gammal barndomsvän Hanna för fika på Chockladfabriken!
Jag tog en Cappuccino med två stycken praliner Passiontryffel och Hjortrontryffel
Hanna tog En kopp Grönt te ( för hennes onda hals host host ) till det  Mintryffel, Passiontryffel.
Denna gång kunde jag faktist hålla mig ifrån att köpa med mig lite gott hem :P
Annars brukar jag köpa med mig Kakao från Spanska märket Chocovic, som jag använder när jag bakar.
För mig är det väldigt viktigt att använda Chocklad/Kakao av god kvalité för bästa möjliga smakupplevelse.

Kommentarer
Postat av: Linda-Marie

Hej! Jag tycker det är spännande när du berättar om ditt jobb. Va roligt det måste vara med utmaningar och att lära sig nya saker.

2009-03-20 @ 01:05:37
URL: http://oneironaut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0