Tiki Room

God kväll!

Till min lycka blev det Tiki Room i går kväll!
För er som inte är Tiki Room en bar vid St: Eriksplan, ligger under resturangen Meleu!
Har inte varit där på evigheter, det känns som ett ställe man mer än gärna vill besöka när det ser ut som det gör ute
"snö och tråk ".
Vi drack ett par drinkar ( snarare fyra stycken ), har en favorit och det är helt klart Hurricane!
Dessutom visades Rebell-Whithout a cause..kan inte bli så mycket  bättre!

Kvällen avslutades på East...även fast det inte är min typ av musik så har det varit rätt shysst de gånger jag varit där!
Men jag hade hellre gått till Richie, men de stänger vid 01, vad är det med Stockholms uteliv.
Varför stänger alla så tidigt när man är sjukt pepp på att dra vidare?!
Och de ställen som har öppet till 05 är inte ens värda att blicka åt!

Ne nu längtar jag till en varmt och skönt ställe där alla uteställen stänger vid 06, ta mig till Barcelona...please?

Dags att skölja ut toningen jag har i håret!
Sen Ben&Jerry plus en skön rulle!

Ciao

Kommentarer
Postat av: betty lou

åh tack! det blir oftast att jag rullar luggen åt sidan och resten i svans. pin curls när jag orkar och har nånstans att gå typ.



grattis! jag ska färga på fredag tror jag. brukar kleta på henna på ögonbrynen samtidigt men det håller inte så länge. ser okej ut nån vecka eller två. tror det beror på att man tvättar ansiktet varje dag så slits färgen bort, typ.

2009-03-31 @ 22:04:25
URL: http://bettylougotanew.blogspot.com
Postat av: Joel

Hej hej och tack för kommentaren i min blogg. Jag tatuerar på Salvation vid Mariatorget. Mer bilder finns på myspace.com/stonecoffin



Mvh Joel

2009-04-10 @ 17:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0