James Nr 1 eller Nr 2 det är frågan?

God Kväll!

Efter ett par timmars föreläsning under dagen känner jag mig fortfarande tung i huvudet!
Allt om Ventilator, Blodgas apparatur och tryckvakt snurrrar bara runt just nu!
Hur ska jag komma ihåg allt?!
Trots att det är 2 veckor kvar på min inskolning ( dock endast 5 nattpass ) känns det som det börjar dra ihop sig...
Ni håller väll tummarna för mig framöver?

Jag har för övrigt hittat en massa posters på Alla vår älskade James Dean.
 Tänkte satsa på en att ha på min sovrums dörr, hittade två stycken som jag gillar, men jag kan såklart inte välja!
Så jag tänkte höra vad ni tycker?!
James Nr 1
James Nr 2




Sedan finns det dock en hel hög med bilder som jag bara måste ha!
Min Roommate kommer bli tokig :P

Kommentarer
Postat av: neea.*

saken är ju, att på bilden i bilen syns ju inte hans ansikte så mkt..



hm...

jag gillar nog den bäst ändå!



jobbet kommer gå hur bra som helst! =) du lär ju aldrig vara ensam på avdelningen ändå, och kan du ha en så snygg blogg som du har kommer du kunna klara av den där apparaturen ;) pice of cake! =)

2009-03-27 @ 09:46:29
URL: http://superlavly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0