Vårkänslor & Petite France

Bonjour!

Vilken underbar dag har riktiga vårkänslor!

Det blev  frukost med en god vän på Petit France, självklart kunde vi inte motstå att pröva nya Macarons och goda franska bakelser. Blev en riktig helgfrukost, men det är endå lill Lördag :P

Eftersom jag jobbar idag blev det inte så mycket fönstershopping, spanade in nya jeans på Acne har rabatt där som jag tänkte använda mig av. Men jag har så mycket jag vill köpa med nästa lön att jag helt enkelt får prioritera annat....
På vägen till jobbet köpte jag med mig lite middag på Blåbär vid Odenplan, super goda sallader som man verkligen blir mätt på.



Ikväll blir det mera Mad men, kan inte få nog av Don Draper och de andra.
Den sköna tidiga 60-tals feelingen gör mig på så gott humör :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag har också börjat kika på Mad men. Åh, underbar serie!

2009-03-21 @ 19:30:42
URL: http://quietland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0