Sjuk!

Nu har jag precis vaknat efter 4 timmars sömn, hade hopaps att min feber har gått ner och jag kännde mig lite piggare men det känns som influensen har slagit till :(
Inget jobb för mig i natt då!
Har kännt att detta har legat och lurat ett tag nu och det var väll dags att det kom fram då jag ska börja på mitt nya jobb!
Så ikväll blir det att ligga i soffan och se på Mad Men!


Ska även försöka ta mig ner till centrum och handla något att äta och kanske lite glass!
Ben & Jerry brukar oftast vara kanon när man är sjuk!

Önskar annars alla läsare en underbar fredag!

Kommentarer
Postat av: betty lou

hej, här är receptet, väldigt enkelt det är bara att skära halloumin i fyrkantiga bitar, stek, sen ha i dom i en kastrull med krossade tomater och lite creme fraiche och basilika och oregano. går fort och är gott gott. denna kille fick jag receptet ifrån: http://www.madberg.se/



fontana har godast halloumi, ta absolut inte light för den smakar papper typ.

2009-03-27 @ 22:24:38
URL: http://bettylougotanew.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0