Dags att sluta upp med lyxandet

Måste verkligen skärpa mig med maten, har på senaste tiden "lyxat" för mycket vilket jag har försökt undvika förut!
Har försökt hålla mig till mat med lågt glykemiisk index (GI), vilket har hjälpt mig mycket att orka mera samt hålla vikten.
Klart att man ska unna sig något till helgen, det är det i vardagen jag pratar om!
Har haft ett mål att jag ska känna mig nöjd och må bra med min kropp till sommaren!
Nu när gymkortet har gått ut har jag heller inte kunnat träna som jag ska, men det ska det snart bli ändring på!

Men som med allt annat har man väl bestämt sig för något så går det!

Tänkte starta med lite GI frukost imorgon, havregrynsgröt med blåbär och ägg!
nu blev jag riktigt sugen på GI - mat igen!..tänk att man kan längta efter god och hälsosam mat :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0