God Morgon!

God Morgon!

Tro inte att jag är uppe så här tidigt av egen vilja...
Är fortfande på jobbet slutar dock om 3 timmar..

Ska dagen till ära träffa en speciell person som jag på senaste tiden har fått upp ögonen för på ett annat sätt, längtar sjukt mycket till detta!
Känns fortfarande rätt overkligt det som har hänt...

Har under natten funderat på hur jag ska börja inreda mitt rum hos mamma, ska förbi en antikhandlare under veckan för att kika på lite möbler. IKEA i all ära men möbler som har en historia en själ som förtjänar att leva vidare betyder dock mera för mig...

Strul med datan hemma gör att jag kanske inte kan uppdatera så himla ofta, men jag lovar att jag ska göra mitt bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0