Min belöning...

                                  

Vad händer de kommande 17 dagarna, inget planerat!...just nu känner jag mig lite rastlös inför det! i början hade jag lite ångest! Men meningen är att jag ska ta det lungt, inga tunga lyft och ingen fysisk ansträngning ( kan dock gå raska promenader men that´s it ).
Tänk att jag inte får Yoga på 3 månader!...men det är det värt jag har väntat på detta länge. Nervös inför hur det känns och hur det ska se ut. Det är en belöning till mig att jag lyckats att gå ner nästan 40 kg ( 38 för att vara exakt! ). Vägen dit har varit tuff, det är absolut inte lätt att gå ner i vikt frestelsen finns överallt!..Men man måste verkligen ha bestämt sig kanske får man offra någonting på vägen men man gör det för sin hälsa och självkänsla!
Har du provat men inte lyckats?...kanske vill utbyta tankar och funderingar kring detta eller berätta hur du lyckades, hör mer än gärna av dig!

När jag tänker tillbaka på den tiden då var mullig känns allt så overkligt att jag hade storlek 48 i kläder och nu har 36-38.jag
Mycket har förändras sedan dess både på utsidan och på insidan! Hade  lagt upp en för och efter bild om det fanns någon.
Jag är glad att jag är där jag är nu!..vi fokuserar mycket på vad vi inte har och mindre på vad vi har!
En underbara pojkvän, fantastisk lägenhet en familj som älskar mig. Klart att vi ska få ha drömmar, drömmar är bra de hjälper oss att se framåt och fokusera på något, men glöm aldrig vad du har här och nu!
Tänk på att det är bara du som kan påverka och förändra ditt liv, ingen annan!

                                             

Kommentarer
Postat av: neea.*

oh my goood du har VERKLIGEN gått ner i vikt =O



jag har också gjort en sån operation... första veckan var HEMSK =/



men in the end it's all wearth it =)



jag gillar din blogg jättemkt!



xoxo

2009-01-15 @ 19:34:26
URL: http://superlovely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0