Sushi ikväll!

Nu vet vi va det är för fel på våran Tv-box, hela boxen är trasig, så nu ska vi skicka in den på lagning och blir utan 1-2 veckor!
Börjar tvivla på comhem, men vi har ju bundit upp oss ett år så det är väll bara att stå ut!

Nu har jag iallefall bakat klart mina GI Havrefrallor, så nu doftar det nybakat i hela huset:)
Jag tycker det är godast att baka eget bröd, dessutom så vet man vad som finns i och därmed inga onödiga tillsatser.

                                         
Ikväll blir det Sushi tillsammans med T, jag har haft sådant sug efter det länge, men sen har det inte blivit av!
Om det blir Vegetarisk eller ej vet jag inte just nu!..men det blir garanterat en mellan och massa miso sopa!

Funderat på att göra egen Sushi någon gång, det verkar inte vara så svårt, gäller ju bara att ha alla tillbehör.
Dessutom så får man mixa som man vill!

Kommentarer
Postat av: Your Dream Closet -,

ja det förstår, tatueringen var verkligen jätte fin :) Det är verkligen något jag också skulle vilja göra om en nära person till mig dör, en tatuering för att hedra.

2008-11-10 @ 17:05:04
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: Your Dream Closet -,

det blir väl lätt så när maäl börjat med tatueringar ;) Därför vågar jag inte göra någon haha, för jag har 13 hål i öronen, och det SKULLE baar bli 2st ;)

2008-11-10 @ 20:31:14
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: Ida Hasselqvist

Åhh, tack. vad glad jag blir. Hur är det med dig?

2008-11-10 @ 20:55:10
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0