Letandet efter jobb....

Nu ska jag snart iväg och träffa J för en fika och lite tittshopping!...såg på kontot igår att pengarna börja närma slutet! Nu när jag är sjukskriven så måste jag verkligen spara!
Det är massa som händer framöver T och jag firar 4 år och presenter till julafton!

Letandet efter ett nytt jobb fortsätter, just nu kan jag tänka mig nästan vad som helst nästan!...jag har för länge sedan kommit till insikt att jag inte ser vårdyrket som någon framtid för mig!
Framöver tänkte jag börja plugga också, men då behövs det sparas undan pengar för att betala utbildningen!
Helst vill jag ut och resa , tillsammans med min älskling vill jag upaptpäcka pvärlden!

Hoppas på en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0