Legendariska luggen!

Jag hinner nog med lite bloggande innan Desperate Housevives börjar!..tänk att den serien kan vara så beroende framkallande! Om man har följt den sen start så måste man ju helst enkelt fortsätta!

Måste säga att den här dagen har varit väldigt mysig även fast det regnat konstant hela dagen och blev mörkt vid 15!
Jag och J promenderade till Odenplan tog en fika dära, sedan var det dags att leta hårfärg!... Nämde tidigare att jag börjar få synlig utväxt, vilket jag inte gillar!...
Det är ju väldigt bekvämt att gå till en frisör och få håret färgat, men som sagt det är inte alltid man vill lägga pengar på det! Även om jag är väldigt noga med att mitt hår ska vara perfekt, särskilt min underbara Bettie Page lugg!

                                      
                                         ............Vackra Bettie med den legendariska luggen..........   

                                      
 

Det är över 2 månder sedan jag färgade mitt röda hår svart och jag måste säga att jag är väldigt nöjd!..passar min bleka hud perfekt!
Sen gäller det att hitta rätt svart färg när man står där med hyllor upp till taket med olika märken!
Min frisör tipsade om H&M´s egna hårfärg att det är den bästa om man vill ha riktigt kolsvart hår! hon brukar använda det och om en frisör tipsar om det så måste det va bra! dessutom så är det bra pris!..jag brukar dock variera mellan svart och blåsvart!
Så det fick bli H&M´s egna toning, orkade dock inte göra det idag!
Så det får bli imorgon!

T fick en liten present av mig, han har länge varit sugen på att läsa boken Låt den rätta komma in!..eftersom jag både har läst boken och sett filmen ska jag försöka att hålla tyst om vad som komma skall!

Dags att bunkra upp med något att äta framför Desperate!..det blir nog apelsiner för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0