Nostalgisk...

God Morgon!

Det känns så lyxigt att inte behöva ställa upp klockan och gå upp vid fem på morgonen, som jag annars brukar göra när jag jobbar!
Nu kan jag äta min Havregrynsgröt med kanel äpplen, avocado smörgås och njuta av en kopp grönt te i lugn och ro!

Planerna inför idag var att jag skulle träffa en gammal klasskompis, men hon har inte hört av sig! men än är inte klockan mycket, så jag hoppas på det bästa!....så jag funderar på vad jag ska hitta på om hon inte hör av sig?...kanske åka in till stan, ta en Soya Latte på Espresso House och fönstershoppa lite!
Jag och min sambo har så många planer på hur vi kan inreda vår lägenhet, så nästa lön ska vi in handla en massa nya saker!

Ska nog ta mig till Indiska och suckta lite efter nya saker till hemmet!...även om jag är helt inne i 40-50tal så gillar jag att blanda, det är det som ger ett personligt hem!


                                     

Igår kväll kollade jag gammla bilder på datan och hittade denna, blev lite nostalgisk och är bara tvungen att lägga upp bilden ovan!..det är en semesterbild från Fuerteventura Dagen innan julafton -06

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0