Jag bland retro pin-up och vintage movie posters....




Go kväll!


Jag funderar på att ha en blogg fri dag i veckan!..upptäcker att man sitter alldeles för mycket vid datan!
Idag har jag och Tony varit på Ikea för att inhandla ramar, vi har nyligen upptäckt en kanon sida fylld med retro pin-up bilder och vintage movie posters. så mycket kommer shoppas  från denna sida:)
För närvarande har dessa två i bilden ovan,  mer kommer det dock bli framöver!...

Kan inte fatta att jag ska börja jobba igen efter snart 4 veckors sjukskrivning. Den första  veckan på  min sjukskrivningar var rätt tuff , det är först nu som jag börjar känna mig återställd. Men jag vet att sånt här tar tid!
Jag vet att det är först efter 6 månader upp till ett år som man verkligen kan börja se resultat!
Men redan nu är jag mer en nöjd!..har väntat på detta väldigt länge!
Jag har varit väldigt hemlig med mitt beslut, jag vet att många har fördomar osv. så jag kännde att jag inte behövde massa negativ energi!..så är det alltid med mig när det gäller allt från tatueringar till jobbintervjuer.

 På ett och vis ska det bli skönt att komma tillbaka till jobbet även om jag inte trivs speciellt bra. Just nu så känner jag mig så rastlös på dagarna, ska sätta mig ner imorgon och söka jobb som en tok!
Om det är någon där ute som har ett ledigt jobb så hör gärna av er!


Nu dusch och sen Desperate Housewives!
Ha en fortsatt mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0