Go´kväll...

Go´kväll!

Vi börjar från början, Myggan kom upp till mig vid 05:15 som alltid, jag behöver aldrig ställa min klocka utan hon kommer samma tid varje morgon så det känns tryggt :P
Det var riktigt segt imorse, med tanke på att jag haft sovmorgon i en månad nu!...Ingen frukost blev det heller, fy på mig!
På fika rasten vid nio slängde jag i mig lite fil och flingor, sen ut och jobba igen!

Gjorde ett fynd på H&M idag halva priset på super snygg svart jacka, hittade ingen bra bild men det kommer bilder framöver!
Är sugen på denna lilla sak, något tajt över bysten dock men det löser sig nog med ett par Pasties.

Efter min Fetaost sallad med avocado sitter jag och fyller i blanketter från försäkringskassa, lagom kul.
Eftersom det är Tisdag avslutas dagen med Desperate Housewives..härligt!

Ge mig ännu mera av era motton, alla publiceras som sagt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0