Första snön!

Fösta snön kom idag!..jag och killen satt på sushihaket i centrum i värmen medans det växlade mellan snö och regn! Även om snön endast stannade 5 sekunder på marken så är det iallefall nått!
Hoppas på mycket snö i år, det behövs verkligen så det lyser upp, just nu är allting grått och trist!

Efter sushi bar det av till T´s kusin som fyller år, ännu mer tårta och kakor. På senaste tiden känns det som jag har fått för mycket av det. Plus att jag inte får träna gör ju saken ännu jobbigare :(
Men imorgon blir det ändring, tänkte sätta igång med GI framöver bort med snabba kolhydrater!..det värsta är ju att  julen + alla onyttigheter är på väg!...jag som ska baka massa lussibullar och pepparkakor till glöggfesten!
Men jag har lyckas förut att hålla igen så lyckas jag säkert nu med!

Nu har jag lagt i ännu mera svart, ingen utväxt längre:)..blev precis som jag ville ha det riktigt korpsvart!
Jag kan för övrigt tipsa om H&M´s egna toning som kostar runt 60kr men ger endå super bra resultat!....Total black är den som ger riktigt svart hår, annars finns night sky som är blåsvart, ger en väldigt cool efftekt!

Dags att börja med middagen Vit fiber pasta med tomat och olivsås blir det idag enkelt och gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0