Ursöta nyheter!

Det fick bli en sväng förbi stan, ensam dock! eftersom jag är sjukskriven och alla är på jobbet fick jag klarar mig själv :P..men jag shoppar bäst när jag är själv. Vill inte bli påverkad av någon annan inför mina kommande inköp!

En fin sjal, ett par pärlörhängen och inbjudningskort till T och min glöggfest!....var det som jag hittade idag!

Jag hoppas att ni har kollat in Sivletto under mina länkar?..om inte gör det! den är numera min startsida på internet :)
Genom startsidan kan jag vara uppdaterad om vad som händer i rockabilly världen!



Kolla in denna ursöta kofta!


Matchande klänning:)



Måste ha klänning!

Kommentarer
Postat av: Hanna

vilken av klänningarna tycker du är den snyggaste i mitt senaste inlägg? :)

2008-11-12 @ 21:21:56
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Betty Lou

hej, klänningen från denimbirds såg jag på jc i gallerian för halva priset

2008-11-26 @ 08:54:29
URL: http://bettylougotanew.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0