Det börjar dra ihop sig....

Det börjar dra ihop sig för både julfest och glöggfest!...När lönen kommer ska det inhandlas ny outfit!

Eftersom det är en jultema är det kul med något rött.

Antingen röda skor, söt blus och pencilkjol





eller röd klänning och svarta lack pumps





Till glöggfesten blir det min fina vita Victor&Rolf angora tröja, en pennkjol och strumpeband eller  mörka jeans med hög midja!

Planerna inför idag är att jag ska skriva en massa jobbansökan har precis skrivit klart en till ett Indisk Café senare hem  och laga tacos!....Tony ska vara barnvakt åt sina kusiner så då kan jag passa på att åka hem och mysa med mamma och djuren:)

Dagarna går så sakta men  nu är det inte långt kvar till jag börjar jobba igen tre dagar ungefär!
Och snart kommer all promotionmatrial så jag kan börja jobba ihop pengar till Unicef.
Dessutom är det en massa förberedelser inför min  och Tony´s glöggfest, julpynta, baka pepparkakor och saffransbullar samt inhandla massa glögg.

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh, vilka underbara röda pumps!

2008-11-21 @ 22:57:25
URL: http://www.metrobloggen.se/petra
Postat av: laura

De röda skorna är bara föööör lovley !

2008-11-21 @ 23:46:29
URL: http://laurak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0