Agent Provocateur

                                  



Det är nog inte bara jag som har ett öga för Agent Provocateur deras underbara lingerie och tillbehör är himmelriket för mig.
De låter en kvinna va sexig och självsäker. Även om priset är högt kan jag lova att det är värt att ibland lägga ut lite extra på sina underkläder både för syns skull och för känslan!
Jag gillar hela deras koncept helt enkelt!
                           
                                  

Deras nyaste collectioner Pirates och Witches är godis för ögonen en mörk november dag! Här är några av mina favoriter:
Joanna ( Kommer få mig i perfekt julstämning )
Dascha
Manuela
Gretchen
Jodie ( fantastisk färg! )

Något som alltid funkar är dessa:
Nikita
Love

Deras Classic Corset är något jag har funderat på länge, är väl dags att börja skriva önskelista nu!



                                
 



Men om man dock inte vill lägga ut lite extra på sina underkläder å finns det massa annat godis:

Doft: Sedan 1 år tillbaka har jag använt en och samma parfym jag kan verkligen rekomendera Meitresse , för att göra min pojkvän glad duschar jag med Maitresse body wash!

Game
: Vad gör man en tråkig tisdags eftermiddag, jag föreslår The Game.

Böcker:
Är man nyfiken på AP´s och vill veta mera är Exhibionist ett bra val, eller sugen på erotisk läsning är dessa ett bra val! ( funkar utmärkt som högläsning en sen kväll! )

Accessoarer
: Kul grej att ge bort i present till bästa kompisen eller önska sig av älsklingen!...För den som vågar finns det ett och annat.

Skor: Mina favorit skor är ett par i svart lack och farligt höga, lite lustigt va det att jag hittade ett par i mitt namn!..Kan annars tipsa om en massa andra godingar!

Mamma: Bebis på gång?...kolla in dessa snygga Bh:ar

Hold ups eller Stocking?: Det är ditt val men jag kan bara tipsa om en av de bästa, mina favoriter är såklart ett par med söm vad annars? Är du ute efter Hold up´s så kan jag lova att dom sitter uppe hela natten lång!

Bröllop: Såklart behöver en blivande brud en vacker klänning, men glöm inte bort vad som ska finnas under!

Gillar du också Agent Provocateurs koncept? vilket är ditt senaste köp eller vad drömmer du om?...Hör av dig!


Hitta dit: I Sverige finns för tillfället  bara AP i Stockholm, Birger Jarlsgatan 9 (BirgerJarls passagen)

Kommentarer
Postat av: Jossän

Tack! :)

Det hoppas jag med..

Riktig fin blogg btw :D

/ Josefin

2008-11-07 @ 20:55:53
URL: http://jossefinsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0