Så fel man kan ha

Efter veckor av grått och trist väder har det äntligen börjat snöa:)...jag som tvivlade på om det någonsin kommer snöa i  år så fel man kan ha!
Nu har jag massa ljus i hela lägenheten och bara myser för fullt!

Mesta utav dagen har gått åt att planera och förbereda, jag har nämligen börjat med extra knäck som återförsäljare för UNICEF, Ge utsatta barn en chans till en bättre framtid!
Imorgon ska jag beställa massa Promotionmatrial för att locka folks intresse!....
Är du också intresserad att extra knäcka som återförsäljare för UNICEF gå in på deras hemsida för att veta mera!

Dags att sätta igång med middagen Kyckling pasta med franska örter och havregrädde!

Massa positiv energi från mig till dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0