PMS!


Dagen började bra vaknade tidigt satt i mysiga fotöljen och läste i 1 timme, sen började jag med frukosten. Var lite lat imorse så det fick bli Morotsbröd, grönt te och ägg, inte dumt det heller!
Jag brukar vara väldigt noga med vad jag äter på morgonen, för att få en så bra start som möjligt.
Älskar verkligen att mysa med en riktig långfrukost nu på helgen, gärna med något lyxigt.
Har en massa recept på nyttiga frukostar som osar lite lyx! men även bra basfrukostar. Som jag tänkte lägga upp  här i bloggen lite då och då!

Just nu känner jag mig väldigt lättirriterad och nedstämd tror att det är PMS :/..oh no!
Planen idag är att jag ska iväg på middag hos T släktingar, känner väll inte riktigt för det just nu, men jag har lovat och han skulle nog bli besviken om jag inte hängde på!

Kommentarer
Postat av: n' en skön lirare

vad trevligt! de gjorde jag med förrut!

2008-11-09 @ 18:06:23
URL: http://natalienilsson.blogg.se/
Postat av: amanda

Tihi :) tack!

2008-11-09 @ 18:50:31
URL: http://missroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0