Low carb!

Nu har jag börjat med low carb igen, målet är att gå ner till 55kg, det betyder alltså 6kg som ska bort!

Jag tänkte tipsa om näringsrik och mättande mat samt tips om träning och detox!...så håll utkik framöver!
Sen gäller det såklart att träna för att bästa resultat samt att bygga upp muskler, nu när jag inte får gymträna varken Yoga eller Pilates, så blir det powerwalk 45minuter om dagen!

Dagens frukost: 1 grönt äpple + filmjölk, ägg och grönt te

Efter jobbet blir det shoppingrunda på stan!

Uppdaterar mer ikväll!


Kommentarer
Postat av: Betty Lou

ser fram emot inläggen! det här året har jag gått upp i vikt något som jag aldrig gjort innan, teorin är att jag är äldre :( :( har alltid väg 57 nu är det ca 5 kg för mkt. en gång vägde jag 54 men då hade jag lunginflammation haha. mättande och nyttig mat vill jag mer än gärna ha tips på! min fantasi när det gäller mat är lika med noll, alltid samma visa "vad ska vi äta idag?" ;D

2008-11-27 @ 17:38:27
URL: http://bettylougotanew.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0