Grått och Trist!

Så nu har vi städat och fixat hela förmiddagen, passa på när det är så himla trist väder ute! Men det är ju November vad mer kan man begära!
Trist är också att det tog mig drygt 30 minuter att fixa luggen och jag är fortfarande inte nöjd!..men men jag får lägga skulden på att det är November!..Men lockarna blev riktigt stora och fina!
Shit vilken utväxt jag börjat få, nä jag får nog ta och köpa lite hårfärg när jag endå ska till stan idag!...
Känns som ett perfekt väder att ta en Soya Latte och prata med T  hur veckan har varit och planer framöver!

En av nutidens vackraste kvinna nämligen Dita är en av dom jag inspirerats mycket utav, jag hittade den här före och efter bilden på henne, snacka om stor skillnad!

Massa kärlek från mig till dig!

Kommentarer
Postat av: jessica

Ja, jag ska nog med göra det faktiskt :) Så söta! Håller med dig, Dita är så vacker!

2008-11-08 @ 17:06:22
URL: http://jessicawaleij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0