Första dagen på jobbet!

                                          

Vet ni att idag är det första dagen för mig på jobbet! känns rätt nervöst, jag har aldrig varit bort så här länge från ett arbete förut! Nu har jag inte haft någon semester utan varit sjukskriven...fyra veckor går rätt snabbt endå, även om många dagar varit rätt sega!

"Snöstorm" annars här i Stockholm men jag vet att många andra delar av Sverige har det värre. Men på ett sätt är det mysigt det ger en försmak utav  julen, hoppas bara att snön ligger kvar tills dess!

När lönen kommer på onsdag så ska det shoppas julklappar, jag tänker inte göra det i sista minuten i år utan i lugn och ro utan stress!..
Just nu önskar jag mig: sedan i sommras  denna lilla soffa till hallen av mamma.

Sen vill jag bara tacka alla läsare som har delat med sig av sitt motto, men än är det inte försent. Om du har ett motto du vill dela med sig lämmna en kommentar i bloggen ( det är helt okej att vara anonym )... jag kommer uppdatera regelbundet!

Kommentarer
Postat av: emelie berglund

precis, snön får gärna ligga kvar :D :D

2008-11-24 @ 18:01:23
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0