Beslutångest igen!

Efter en timmes powerwalk känner jag mig genast mycket piggare, men också trött..eh hur går det ihop?
Nu när snön äntligen har kommit känns allt så mycket ljusare!

Om några minuter kommer mamma ( hoppas på att syrran också hänger på! ) vi ska baka en massa Lussebullar till glöggfesten..underbart!


                                       

Jag tror jag har hittat den perfekta klänningen till julfesten ( se bilden ovan )!..tänkte svänga förbi Sivletto i veckan och se om den sitter lika fint på mig som modellen!

                                      
Men sen fick jag syn på denna söta sak, och nu  har jag som vanligt beslutångest!....hjälp mig!?

Kommentarer
Postat av: phrida

hej, jag vet inte hur man svarar på din kommentar, haha :o men mitt motto är nog " ta livet som det kommer". det har alltid funkat ::D_

2008-11-23 @ 14:12:59
URL: http://silencieux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0